Onsdag

Idag har vi sämsta vädret hittills, det snöar och blåser gode mycket, så det blev ingen pimpling idag men jag hade då ändå inte orkat fara ut om dom andra farit :P Men vi har hunnit spela lite yatzy där det gick lite sådär, och nyss var vi på affärn och inhandlade lite till go middagen ikväll, blir älgfile och vitlöksbröd och massa gott ;) Men snart ska jag lägga mig och läsa min nya tidning och ta det lugnt.
Får även hoppas att vädret blir bättre snart, man blir väldigt rastlös av att antingen sitta i våran husvagn eller i Jonssons, man vill ju vara ute och köra på dagarna! Imorse då vi kollade på yr visade dom att det skulle vara sol fredag, lördag och söndag men sen då dom uppdaterade sidan klockan 10 så hade dom tagit bort det och visade istället sol på måndag, tisdag och onsdag. Ska kolla upp både yr och smhi nu.

Ska även ringa Anna på ett tag, såg att hon hade ringt tidigare idag :)
Sen så fyller min bror 26 (?) imorgon, så grattis till han :)

Kommentarer
Postat av: lea

emelie din bror är väl ändå född 81 :P

2009-04-08 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0