Måndag

Jag och pappa for först och lunchade på max, var meningen att vi skulle på sunes för han tyckte det var så länge sen han var där men det var så mycke folk så vi tog max istället ;P
Efter det blev det att fara på ica och handla ingredienser till köttsoppan som pappa ska göra ikväll och sen for vi till clas olsons för att lämna tillbaka hans usb minne och sen blev det sys och nu då jag kom hem fick jag just ett samtal och blev frågad om jag skulle på sys, haha, to late ;P
Men det blir kanske grillning och öldrickande hos Jojje ikväll, inte helt fel!

Äh, nu ska jag fixa bilderna från i lördags och bilder på mina fina presenter jag har fått och sen lägga upp dom : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0