Måndag

Dagen har varit riktigt bra, som ni vet började den med att jag fick det braiga beskedet om att Sanna inte behöver fara till Umeå. Det kom till och med lite glädje tårar då.
Efter det gick jag upp och gjorde mig klar och sen hämtade jag upp Ida och vi begav oss till stan. Jag invigde systemet, köpte inte så mycket men bara för att ha gjort bort det. Synd bara att det var världens jävla sur gubbe som jobbade.

Då vi var klara på stan for jag till Kallax för att hämta upp mamma, pappa, Stefan och Birgit. Innerst inne hoppades jag verkligen på att dom skulle ta hem pizza från pizza hut men jag trodde inte dom skulle det, men då jag såg pappa komma gående la jag genast märke till pizza kartongerna ;) Så nu har jag nyss ätit det, ska säkert äta det ikväll också, haha :P Men han skulle ge hälften till Niklas, det är ju inte mer än rättvist men jag hade lätt kunna ta allt ;P

Nu hade jag tänkt lägga mig och vila ett tag för att invänta klar tecken från Sanna. Funderar även på att följa med pappa upp till fjällen ikväll och åka hem på onsdag. Men det beror på hur sent det blir för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0