Måndag

Nu har hela min familj farit hem så nu är det bara jag kvar i husvagnen. Det var ju meningen att pappa och Niklas skulle vara kvar och att mamma och Linnea skulle fara men eftersom det blåser ganska mycket idag och det är några moln så beslutade dom sig för att fara också. Har pratat med Ante, han skulle nog prata med Erik så då kanske dom kommer upp något dag före torsdag, skulle ju inte vara helt fel.
Har hunnit köra en tvättmaskin nere i servicehuset idag, och det gick ju som det gick :P Tog ett tag innan jag klurade ut hur jag skulle göra för den var väldigt gammal. Men kläderna är iaf rena nu. Jag och mamma har även tömt husvagnstoan, och det var ju inte alls så äckligt som jag trodde. Det var blått och luktade typ gott, haha :P så det var faktiskt inte så farligt, men det blir nog inte att använda den nå nu då pappa inte är här och tömmer den åt mig. Men med tanke på att det mest bara är på morgonen då man är riktigt kissnödig man behöver den så ska det nog gå bra att springa till utedasset.
Jag och mamma var även och inhandlade lite mat åt mig som är lättlagad, typ korv, hamburgare, billys m.m. Hon var ju snäll och väntade på mig och gjorde lite ärenden med mig medans dom andra tog pappas bil och for. Tror hon känner att hon måste hålla koll så jag klarar mig ;)

Idag blev vi även bjuden på Biggans smörgåstårta till lunch och det som blev kvar lämnade hon till mig för det hade nog varit lite bökigt att dra hem den, så det blev nog 2 mål där också. Mums ;)  Den var riktigt god.

Nu ska jag fortsätta att se Bröderna Lejonhjärta även fast jag tycker den är lite hemsk :P Sen ska jag städa lite, men mamma städade massor igår så det är inte allt för mycket.

Sen så var ju även min far snäll och lämnade datorn här med mig så det känns perfekt nu då jag är ensammen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0