Lördag

Idag har vi suttit ute och solat hela dagen, och det var riktigt riktigt skönt! Efter det gick jag in och tog en pn framför tvn, och mamma trodde jag höll på att bli sjuk eftersom jag låg där i mitt fleece underställ under 2 täcken och frös, men jag visste att så var inte fallet för jag kände mig frisk ;P
Efter det blev det middag vid halv 8, som var väldigt sent, och sen har vi suttit i Jonssons husvagn och druckit lite. Alla har även hunnit basta men inte jag, tror däremot att det kan bli imorgon. Jag älskar typ att basta, så länge det inte blir för varmt. Men sen så blir man så full då man bastar och dricker också, det har man ju sett på dom andra ;) och det är fan jobbigt då man själv gör så ;P
Men nu hör jag att mamma också kommer, så nu ska jag snart släcka och lägga mig så att hon också får sova. Pappa är ju snäll och sover på soffan så jag får sova i sängen, tror däremot vi ska ta bort att från övervåningssängen imorgon så jag kan sova där. Soffan är visserligen väldigt skön men det kan nog bli jobbigt i längden :P

Förövrigt håller mitt msn på att logga in och ut, så förlåt till alla som tycker det är jobbigt, ska stänga av det nu ;) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad mysigt ni verkar ha Emeli! Hur länge blir ni där? :-)

2009-04-05 @ 09:11:07
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0