Kvällen

Det började med att jag, Sanna, Krille, Ida, Tomas, Lisa och Erik for till Pentryt och åt där. Var lite skeptisk över att äta där, har hört att dom inte har så bra och sånt men så var det då inte, det var gott : )
Efter maten for vi till hemmakväll och hyrde film och köpte godis, jag var även tvungen köpa en film som jag sett för ett tag sen som jag tyckte vad så grymt bra som jag tycker mamma ska se också.
Filmen vi såg hos Krille var iaf Låt den rätta komma in, en svensk thriller som var sådär. Den var ju söt och så men lite speciell. Efter filmen spelade vi lite vem vill bli miljonär och tjejerna vann över killarna 3 av 4 gånger.

Hade tänkt ta in en dvd till mitt rum nu men jag hittar den inte, och jag orkar inte koppla ur den som är i andra tvn, kändes väldigt jobbigt. Hade tänkt se The Women, ska tydligen likna sex and the city litegranna, men jag får väl se den imorgon på dagen eller söndag på dagen, men jag måste lämna tillbaka den på söndag så det kan bli lite stressigt. Ska även kanske och hämta hem nå knallkorkar snart också, men ska lägga mig i sängen och se lite tv nu, får väl se om jag är vaken då dom ringer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0