Kvällen

Blev bastu med damerna nån gång där kring halv 7, och vi satt ett bra tag. Sen gick vi upp och gjorde inte så mycket, väntade på Linnea, Mackan och Doris. Då dom kom tog vi bilen till en stuga som några andra hyrt och där var det fest, visserligen inte så mycket för min del men det är bara skönt!

Måste tillägga att idag fyller världens bästa Ante 20 år, får se om det blir nån fest eller något för han idag. Det finns bara ett problem och det är ju att han är i jäkkvik och jag i vuogga, är ju inte precis gångavstånd för dom som inte kan köra. Så jag får väl se om jag hittar någon skjuts eller hur man skulle ha gjort med det, men annars kommer ju bland annat han upp hit om en vecka och då får man fira han då också :)

Nu ska jag sova, ska ju bli fint väder imorgon, men man vet ju aldrig. Så då är det bara att gå upp lite tidigare än man gjort dom här dagarna :P Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0