Glas

For in till stan för ett tag sen och tänkte byta mitt ena martiniglas som jag fått eftersom det var en skada på foten. Då jag kom till stan fanns det inga platser på 5min parkeringen så jag ställde mig på lastzonen och tänkte att det skulle gå fort att bara springa in.
Aja, jag böt iaf glasen och köpte 2 till så nu har jag 4, helt perfekt. Måste kanske bjuda nån på en drink i helgen ;) Men då jag kom ut ser jag hur polisen kör på gatan mot parkeringen och jag kände lite lätt panik. Dom svängde visserligen av åt ett annat håll, men jag trodde fan jag skulle få böter. Det stod däremot en till bil där bredvid mig och han verkade hellugn, vet inte om han såg dom. Men det är väl kanske inte polisen som delar ut sånna böter? Det är väl lapplisor? Eller har jag helt fel?

Aja, snart ska jag in till stan och hämta mamma, och sen resten av veckan kommer jag ha pappas bil, så jävla skönt! : ) Behöver den väl visserligen inte till något speciellt men då kan man passa på att göra bort ärenden om man har några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0