Glad

Jag ska börja med att berätta den bästa och mest intressanta saken. Jag pratade med min älskade Sanna kring 10 och hon berättade att hon hade blivit bättre och att hon med lite tur inte behöver åka till Umeå imorgon, så inatt och tills imorgon då hon smsar beskedet till mig ska jag hålla tummarna och be! Du behöver lite lycka och tur nu i allt.

Sen så ska vi ta en liten uppdatering på allt.
I lördags kom vi ju då hem och Anna, Ev och Tom kom hit och vi lagade middag. Efter det dök det upp lite mer folk och vi hade en trevlig fest här hemma. Klockan 12 sjöng dom som var kvar för mig och vi begav oss till rytet där jag faktiskt tyckte det var ovanligt trevligt.
Jag var ju däremot inte så smidig. Då jag skulle gå ner från scenen till baren var det meningen att jag var tvungen ducka för att inte slå huvudet i väggen men det missade jag så jag gick in i järngrejen där och prickade jävlat över ögat och pannan. Jag är glad att jag bara fick en bula i pannan, för jag var helsäker på att jag skulle få ett blåöga eftersom det träffade benet på samma ställe som Öhman träffade då han gav mig ett men jag har bara ont om man tar där så det blev inga större skador och det var ju tur för mig ;D
Det blev iaf drinkar och dans där inne och då dom stängde gick vi förbi sunes och träffade lite folk och efter det tog jag och Jessica en taxi till mig och somnade här.

Imorse då jag vaknade mådde jag prima och det var inte alls så mycket att städa så det gick fort. Hann fara förbi affärn och inhandla lite dricka och sånt till alla som inte ville ha kaffe, bland annat då jag, och sen gjorde jag tårtan.
Efter Jessica farit så gjorde jag mig klar och medans jag stod i duschen så kom Linnea hit. Vi fikade en snabbis och sen var hon tvungen fara, men hon kommer på torsdag också så :)

Efter hon hade farit kom Tim, Susanne och Dennis hit och fikade, vi såg lite oth och sen började alla andra droppa in. Först kom Anna, sen Ev, Tom, Johan, Rebbi, Jessica, Ida och Tommy. Vi fikade och satt och surrade massor.
Klockan 9 hade dom flesta farit och dom som var kvar skulle fara då förutom Anna, så hon följde mig till hemmakväll där jag skulle hyra min gratis film och sen for vi tillbaka hit. Men hon blev trött så jag for och såg film med Susanne och Tim.
Filmen var riktigt bra, vet inte vad den hette men det var en dansfilm, nästan som Step Up. Sen så ska jag byta film med Ida imorgon eftersom dom också var och hyrde en idag.

Kom hem för typ en timme sen och nu ligger jag i sängen med pappas dator och håller på att förminska alla bilder så jag rymmer dom på pixbox. Orkade egentligen inte göra det men då kom jag på att jag sagt till Sanna att jag skulle göra det för hon ville ha något att göra så då var det bara att sätta igång med det ändå.
Det går inte alls fort för mig just pga att jag har pappas bärbara och inte min stationära, jobbigt utan mus så det kan ta ett tag, men men, har man sagt så har man ;)

Nu ska jag sluta blogga och fortsätta så jag blir klar, men dom lär väl dyka upp på pixbox för eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0