Duktig

Har nyss typ storstädat hela huset, var visserligen tvungen sen festen i lördags men jag känner mig ändå riktigt duktig. Har damsugit och skurat hela huset, damtorkat till viss del i mitt rum ska nog göra resten imorgon och sen har jag även renbäddat min säng så nu är det nästan kliniskt här hemma, ska bara torka av bänkarna och så men det får jag ta imorgon, orkar inge mer nu.
Städningen har typ tagit hela kvällen men det är bara för jag har hunnit ta några pauser. Då jag var nästan helt klar tog jag paus och såg hockey, fråga olle, diagnos okänd och lite smått och gott och sen hade jag tänkt skippa att damsuga och skura klart halva köket och hallen för då orkade jag egentligen inte fortsätta men det hade varit väldigt onödigt så jag gjorde det ändå :P

Imorgon är det valborg och jag har ingen aning om vart det blir, förra året var vi först hos Koffa och sen avslutade vi kvällen hos mig. Iår blir det inte så för att vi för det första inte kan vara hos Koffa och för det andra så tänker jag inte ha massa fyllon i mitt nystädade hus, orkar inte städa igen ;). Är faktiskt inte så sugen på att dricka, iaf inte än men det kan ju fort ändras imorgon. Om det är finväder som dom har sagt så finns ju risken att man blir sugen då alla andra sitter och glassar i solen med en cider. Men nu väntar sängen, har lite att hinna med imorgon, eller okej, ska nog bara på ica, kanske springer in på hm också. Skulle vilja till lule och kolla in lite kläder men alla har ju skola och min arbetslösa vän jobbar så det sket sig ;P


Lite bilder från förra året:
  
  
Lite motion på festen ;P  
 Kolla Lisa ;) 
 
Liten uppdatering från förra året för er som var med, men iår blir det bättre, eller ? ;)


Men godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0