Dålig uppdatering

Igår hade jag helt enkelt ingen lust eller tid att skriva nå. Vaknade upp hos Linnea kring 11 och jag måste inte alls så bra, spenderade lite tid i badrummet och sen fick jag sitta och titta medans hon åt men jag kunde fan inte :P Var liiite bakis. Sen var Mackan snäll och skjutsade hem mig kring 2 och då hade det ändå börjat släppa så då jag väl kommit mig hem kunde jag äta mig en macka :) Jag möttes däremot inte av en så rolig syn då jag kom hem, burkar och flaskor överallt som var båda halvt och heluppdruckna, mat och annat blandat fanns också där, men det gick ändå fort att plocka undan allt så :) Har däremot inte damsugit eller skurat än men mina föräldrar verkar inte ha något emot det än men det blir väl att göra det idag eller imoron.
Men hur som helst, efter mina föräldrar kommit hem från fjällen igår for vi förbi min moster och morbror men vi var tvungen fara därifrån efter ett tag eftersom jag var bortbjuden på middag. Det bjöds på grillad kyckling, väldigt gott! Efter maten blev det lite oth tittande men jag somnade och sen fikade vi och surrade på. Sen då kvällen kom blev jag erbjuden en sängplats också så inte tackade jag nej till det, var ändå för trött för att köra hem, slocknade direkt och skönt var det!
Mamma ringde och väckte mig klockan 8 bara för att säga att hon var påväg från träningen då och att jag låg efter, det var ju bussigt av hon, men jag får ta igen det på fredag då dom är i fjällen :) Somnade om efter det och jag kom hem för ett tag sen.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen fara in till stan en snabbis för att byta ett usbminne åt pappa, skulle även behöva in på sys om det skulle bli fest på valborg, är sugen på att vara nykter men jag vet ju hur det brukar sluta. Då valborg väl är här kommer jag säkert vara sugen och då är det lika bra att göra bort det en tisdag då det kanske inte är lika mycket folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0