Dagen

Efter mina ärenden som jag gjorde åt pappa for jag och var med Sanna och Lisa. Vi for först på Thai Garden och åt lunch, sen for vi till kvantum där vi även mötte upp Maria och sen for vi alla fyra till Lisa. Jag och Sanna badade och solade medans dom andra två bara solade pga att dom inte fick bada, men det var riktigt riktigt skönt. Hade gärna stannat längre men eftersom jag får främmande nu på eftermiddagen av min moster och morbror och Niklas, Linnea och Doris så då var jag som tvungen fara hem så jag hinner äta nå middag nu innan vi ska fika.

Kommentarer
Postat av: Malla

Fy bubblan, inte blev då vi bjudna på fika :P

2009-04-23 @ 17:28:09
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0