Batteri

Vad har hänt, 37 läsare, det brukar vara mellan 15-20. Men det beror nog mest på att jag har skrivit om Sanna ;) Däremot har jag fått massa kommentarer idag från folk som inte känner hon och kanske inte har läst den därför, men alltid kul med nytt folk som hittar min blogg och läser den, även om det bara är för en dag :P

Sanna har iaf tagit sig hem och det tackar vi för!

Idag har jag även beställt ett nytt batteri till min telefon, och det var då på tiden. Jag måste ladda det varje dag om jag använder den, annars laddar den ur nästan direkt. Så idag då jag kollade mailen hade jag fått ett brev från hemsidan där jag skulle beställa det ifrån att dom nu hade fått in mitt batteri på lagret igen för det hade varit slut, så på torsdag har jag nog ett nytt :) Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0