Älvsbyn

Pappa ringde kring halv 12 och frågade om jag ville vara snäll och göra några ärenden åt han, och eftersom jag är snäll så gjorde jag det.
For först till nian i älvsbyn och hämtade nå skoterdelar och sen for jag förbi farmor där det var lite andra saker han skulle ha. Blev ett skön tidsfördriv ;P Synd bara att jag inte var hemma då Ida ringde för isåfall hade jag fått fara till salongen idag och det tackar man ju aldrig nej till, men vi skulle boka in någon annan fredag.. kanske nästa?

Ikväll blir det iaf att fara ut och äta med Sanna, Krille, Ida och Tomas, och jag vet, jag är det femtehjulet ;) haha, nämen efter det blir det nog bio. Fast & Furious blir det isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0