v75

idag gick jag upp halv 9 för ja skulle vara i stan senast halv 11 (trodde jag) så jag duschade och åt frukost och allt man gör innan man ska iväg, sen just innan jag far tänkte jag som att ja skulle ringa och få bägbeskrivning till jossan eftersom jag inte riktigt hittade och då klämmer anna ur sig att hon är hemma än och att det inte var förens halv 12 vi skulle vara där, så någonstanns på vägen så blev det fel :P
anna kom iaf och hämtade mig, vi for till jossan och där blev jag så avis på deras djur så vi for till dollar så fick jag köpa min egna tamagotchi, och vi har lekt med dom hela dagen ;) haha, men iaf.. sen kom ville och öhman och då bar det av till skellefteå och v75 och där gick det bra :D anna vann, jossan vann och jag vann ;) tyvärr gick det lite sämre för öhman och ville :/

har iaf nyss kommit hem och ska gå från datorn nu, måste se hur kent mår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0