utvilad

jobbade då natten mot idag, och då jag slutade gick jag hem till niklas och linnea för att sova där ett tag innan dom skulle till lif eftersom ja skulle lifta med dom till öjebyn då :) blev däremot inte så mkt sovande eftersom dom fick främmande och det lät som dom busade rejält med doris :P sen gick jag iaf upp vid halv 12, åt lite frukost sen så satt jag bara där och var död :D men ja fick ta deras bil hem hit och ska ha den till jobbet ikväll då, för dom åkte med erik istället eftersom dom inte visste om dom skulle hem nå ikväll, så ja kom hem vid halv 1 och då skulle ja sova igen, men då kommer dom förbi här och lever om ett tag, så det slutade med att ja somnade vid halv 2.
har sovit jääävligt skönt, blev väckt av några sms men ja orkade inte ens läsa dom, ja bara somnade om direkt, men det var trevligt att ha sms som väntade då jag väl vaknade till liv på riktigt :P


har nyss ätit middag, och nu ska ja snart gå ut och gå en liten prommis innan jag ska till jobbet. är dock jävligt taggad på fest. och jag vet att jag kommer få sms av vissa fulla människor då jag sitter där på jobbet, då blir man ännu mer sugen men där vid 3-4 då krogen stängt och dom flesta kommit sig hem kommer det kännas skönt att sitta där och veta att man varit nykter, och behöver inte vakna upp bakis dagen efter :)  brukar visserligen inte må illa eller ngt så det brukar ändå vara lugnt, men ibland händer det även mig. brukar bara vara allmänt slö :)

men nu ska ja gå så jag hinner med min promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0