tisdag

idag hade jag tänkt sova hela dagen, så ja riktigt fick sova ut, men självklart vaknade jag då vid halv 9 så då gick inte den planen så bra :P

men hur som helst så ringde christer vid 9 och vi skulle boka körlektion till imorgon, men då frågade han om jag ville komma och köra idag för han var ledig från efter klockan 1, så då gjorde jag det, sen blir det att köra lite imorgon också :) sen är det faktiskt inte så länge kvar tills uppkörningen är,.. jag är dock jävligt rädd för att jag ska kugga på det muntliga, blir att plugga massor nu, för det skulle vara förjävligt om det var det jag kuggade på och inte körningen, så det är bara att träna, träna, träna:)

sen ringde linnea och ville komma och se det nya oth med mig, så då kom hon och doris förbi, och efter vi sett klart det slocknade alla tre i sängen, var skönt att sova en stund till, och med tanke på att hon kom slapp jag cykla in till stan, jävligt skönt :) sen efter körningen gick jag tillbaka till dom och bara slö tittade på tv tills mamma slutade och nu är jag äntligen hemma, ska ta mig en promenad nu sen får jag se vad som händer då anna slutar på praktiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0