tidig morgon

imorse då klockan ringde klockan 7 var jag inte alls taggad på att gå upp, var jävligt trött, men jag var tvungen eftersom ja skulle skjutsa mamma till jobbet så ja kunde ha bilen vid halv 3 då jag skulle och hämta ida på kallax, äntligen är hon hemma :)
sen då vi kom till pite for vi en sväng på stan, jag köpte ingenting men hon shoppade massa grejer. var även och hälsade på sanna på jobbet :) sen vid halv 7 hämtade mamma upp mig då hon slutade sen så for jag och umgicks med anna, jossan och öhman. vi gjorde inget speciellt alls, var ute och gled.. haha, som vanligt :P och nu sitter jag då här hemma, är helt död, ska gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna sen ska ja lägga mig i sängen och se om det är ngt bra på tv, annars får jag läsa lite i min bok :D

godnatt allihopa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0