tandläkaren

min städning gick väl sådär i början. jag började med att ta fram damsugarn, göra iordning skurvatten och trasa för att dammtorka så att jag inte skulle behöva springa fram och tillbaka så mkt, jag plockar isär datorns alla delar och snör dom på sängen, drar fram skrivbordet och rensar massor, börjar damsuga och skura där skrivbordet ska stå. brukar inte dra fram det eftersom det går att damsuga under det, men nu hade det fallit ner så mkt skräp sen pappa satte upp min hylla och dom tog då inte bort det, så jag bestämde mig för att göra det ordentligt. jag hade verkligen blivit sugen på att få städningen bortgjord, eller.. så sugen man kan vara på att städa iaf, då jag får ett sms med frågan om jag ska följa på stan, så jag fick ju prioritera; stan med linnea eller städa.. självklart vann stan för jag är alltid på shoppinghumör :D
hittade inte så mkt, en tröja/klänning och ett par strumpbyxor, men då var vi ju aldrig i nya gallerian, bara en snabbis in i gamla :)
sen så följde linnea mig hem och jag bjöd på tacos, och då vi ätit klart så kom även ida och tanja förbi, och doris passade på att leka av sig massor, fast tanja hade nog inte lika kul :P sen for dom hem vid 8 och jag kände inte alls tagget för att städa, men jag var tvungen om jag ville sova i min egna säng inatt och det ville jag, så då var det bara att börja igen. alla sängar i huset är iofs lediga så jag hade kunnat välja någon annan, men det gick då så fort att städa så allt bara flöt på, blev klar för lääängesen nu. ska nog gå och sova nu, eller, ska börja titta i boken jag lånade av idas mamma, "the dirt - bekännelser från världens mest ökända rockband...." jag tror den blir bra :)
måste dock upp tidigt imorgon för att besöka tandläkaren, är inte alls sugen, ska dock bara på en koll men ja kommer få en ny tid för att dra ut min ena visdomstand. den gör inte ont, men den ligger ner med ytan mot den andra tanden istället för att stå upp, så den är lite ivägen för det fastnar massa matrester där då man äter som är svåra att få bort om man inte använder tandpetare, och jag kommer inte orka göra det i resten av mitt liv så den kommer ryka nu då det likaså är gratis, för snart är det slut med det också. vet dock inte hur det kommer gå att dra ut den eftersom jag har lite tandläkarrädsla då det gäller sånt här, så dom måste nog söva mig ;) vill inte att dom ska snitta upp huden där den ligger medans jag är vaken, fy fan..
men.. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0