söt-Ida

idag efter promenaden duschade jag och så, sen han jag inte göra så mkt mera för då började idol och top model, är lite svårt då båda är på samma tid men det går bra att bläddra mellan, är ju inte så hemskt då jag missar ngt av det, vill ändå bara veta vem som åker ut i top model så :P

sen efter idol skulle söt-ida komma förbi en snabbis, och då hon då väl kommer har hon med ett paket till mig, bara för att hon tydligen tycker jag är så söt :P haha, fick iaf ett jätte fint halsband, men ja vågar nog inte ha det i helgen för ja vill inte att det ska gå sönder, ska ta ngt mindre ömtåligt.
men hur som helst, jätte sött av hon att bara tänka på mig sådär :P

då hon farit for jag förbi jossan ett tag och hängde med hon och anna, kom hem för en stund sen och nu ska jag sova, ska ju trots allt upp 7 och skjutsa mamma, orkar inte kolla upp när bussarna går, det är lättare att bara skjutsa hon så jag får ta bilen :) sen ska jag in till stan och släppa ut doris vid 11, och vara på stan ett tag, ska även förbi skolan med ida om jag hinner :) efter det blir det körlektion, sen bara vänta tills mamma slutar så jag får fara hem :P

men ska sova nu, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0