söndag

i går på kvällen gjorde vi inte så mkt, var med mina trav-vänner och lite till folk vi var ute och körde och sen inte så mkt mer, vi kom fan inte på ngt :P 
sen så vid halv 1 började telefonen ringa, då for jag och ville och skjutsade hem mamma och pappa, och även några av hennes arbetskamrater, sen så for vi och träffade öhman ett tag, han var den enda som var kvar i stan då så : ) sen så for vi och skjutsade hem ida från krogen sen for öven han hem :P 
så då tänkte jag att jag skulle göra kvällens goda gärning så jag ringde erik och ante eftersom jag tänkte att dom behövde skjuts hem, och det behövde dom faktiskt :) så jag for till max och väntade på att dom skulle äta och allt sen begav vi oss hem.

idag har jag inte gjort mkt, vaknade vid halv 1 och då var kent inte alls glad, för han hade varit vaken sen 9 och tyckte jag misskötte han ;P men han blev fort på bra humör igen och nu sover han då, måste he på ljudet så jag vaknar av han imorgon:P sen for jag och pappa ut och körde lite, men ja blev less så vi for hem gode fort och sen somnade jag till en film på tvn.
har iaf varit med ville och jimmy ett tag, kvällen blev inte riktigt som planerat men det var trevligt ändå : )

ska nog slå på en film nu och sen sova  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0