solning

Idag då jag vaknade gick jag ut och tog mig en promenad, och det var iskallt ute, frosten hade inte ens hunnit smälta bort, men som tur var hade jag mycke kläder på mig så det blev fort varmt då man väl börjat gå :)
Sen kom jag hem och såg oth som stod och väntade på mig, och det var SÅÅÅ bra,! Jag hatade den där slynan! och efter oth blev det lite gg som även det var bra, men det kommer aldrig upp i samma nivå ;)

Mitt på dagen ringde Linnea mig och hon kom även och hälsade på mig, tror det var för att hon ville se oth, sen ville hon även äta middag med oss, fanns säkert nån baktanke, eller så ville hon bara hälsa på mig ;) haha.. Efter middagen gick jag, mamma, Linnea och Doris ut på en promenad, men ja tog inte så lång för jag skulle och sola med Anna, och hon fick ändå sitta och vänta på mig :P Det var riktigt skönt att ligga där i värmen, hann till och med somna dom sista minuterna, sen vaknade jag av att det blev mörkt och kallt då det stängdes av :P

Efter solningen kom Ida hit, och alla vi 4 såg idol & top model, fikade lite av det jag och Linnea bakat idag och drack en kopp te. Sen for Ida hem men vi fortsatte se So You Think You Can Dance, så nu imorgon måste jag ju se vem som vinner det :)

Ska nog gå och lägga mig i sängen nu, se lite tv och sova, ska kanske upp 7 imorgon och åka in med mamma till stan, får se hur pigg jag är då väckarn ringer :D Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0