ske-å

igår ringde idag och väckte mig vid halv 12, hade visserligen varit vaken vid 9 också men lyckats somna om. hon hade inget att göra, och kände för att hitta på ngt, så vi funderade ca 10 sek innan vi kom fram till att vi skulle till ske-å och tröst-shoppa, det gick väldigt bra, och nog var vi lyckliga då vi for därifrån. synd bara att allt hinner ikapp en dagen efter, eller, inte allt men .. lite iaf. köpte iaf 3 diadem, alltid bra att ha sånna och jag lyckades ju tappa mitt i bulgarien så nu var det dags att köpa ett nytt, men det blev tre. sen köpte jag även två halsdukar, en röd och en svart, jag köpte ett par svarta mockastövlar med en liten klack, och två koftor, trosor, en sjal, senapsgula leggings, ett linne, mjukisbyxor och en svart stickad tröja :)  pengarna bara försvann, och väldigt fort gick det, :P haha,
sen så kom jag hem, åt middag och sen fick jag besök av linnea och doris, men ja lämnade dom och for förbi Ida och för vi skulle ta en promenad och bara känna lugnet. redan dom första metrarna kände jag att jag var slut i benen efter shoppingturen, men det kände hon också sen sket vi i det och gick vidare, :P ska nog gå ut och gå nu också. ja har tänkt duscha, men ja orkar inte duscha om jag ändå ska ut och gå ikväll, så jag går nu istället så får jag duscha efter :)



du, jag lovar, det kommer ordna sig. en vis ung dam sa till mig en gång då allt kändes mörkt "men du är starkare än du tror. tro mig" och det gäller dig med. och om du känner att du inte alls är så stark som jag vet att du är, om du någon gång känner att allt är åt helvete så finns jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0