P.S. I love you

innan jag for till linnea så for jag förbi och hyrde en film, det blev p.s. i love you, har tänkt se den hur länge som helst men det har inte blivit av, men eftersom hon också läst boken och ville se filmen så blev det den :)
jag tyckte inte filmen påminde så mkt om boken, bara vissa grejer, så om man jämför så tyckte jag att boken var bättre, men om man bara tar det som att det var vilken film som helst så var den ändå bra :) tror jag måste läsa boken sen igen för att friska upp minnet, och bara för att den var så bra :)

och btw, oth avsnittet som kom ut idag var sååå bra, väldigt oväntat slut måste jag säga, lite tråkigt men sånt som måste hända antar jag?



vi kommer lösa det här, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0