prommis

har just kommit in efter min promenad i det underbara höstvädret, solen har ju lyst två dagar i rad nu och det är mkt trevligare att vara ute och gå i solskenet istället för i mörkret. man blir som på bättre humör också då det inte är mulet hela tiden ;D

blir att fara och se mamma mia ikväll, för andra gången. ska följa susanne och fia, den var ju bra och jag hade ändå bara tänkt ta det lugnt och med tanke på att jag fortfarande är ensamen hemma så då passade det utmärkt att fara på bio.

anna har även lyckats få mig taggad för fest nästa helg, och även hon är riktigt taggad. jag tror det kommer bli skit trevligt om det blir som dom tänkt :)

och till den stora nyheten så fick kent en son för nån dag sen, typ i torsdags eller ngt :P så idag försvann kent och lämnade enbart hans son kvar till mig, som jag förövrigt döpte till olle :P
förr i tiden hade man samma hela tiden, men nu är det värsta modernt och dom ska ha barn och allt.. kent levde bara med mig i typ en vecka, så får väl se hur länge olle har tänkt stanna innan han skaffar sig en unge och överlämnar han till mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0