pengar ;)

idag skulle jag egentligen på stan med sanna klockan 10, men ja orkade inte gå upp halv 9 så jag sov vidare till halv 12, men då var det bara att gå upp för jag hade körlektion klockan 1, har bokat in en till nästa vecka också, och han har även skickat in till uppkörningen, jag blev fan lite nervös då han sa det, jag har ju bara kört två gånger, och ena gången var i maj nån gång och den andra idag, men.. det går säkert bra, eller det måste gå bra, blir ju då iaf att nöta backningen i helgen, och säkerhetskontrollen, det är grymt mkt man måste kunna, jobbigt, för ja kommer aldrig komma ihåg det :P
sen gick ja då iaf förbi sanna på jobbet, och hon hade då iaf börjat jobba halv 11 istället för 12 så det var då lika bra att jag inte gick upp, vi ska på stan på lördag istället så :)
sen vid 3 kom öhman hit, ja bjöd på lunch och sen for vi till boden där anna var för hennes häst skulle vara med i travet, och den vann, vilket var superkul :D jag vann dock två gånger, en på nån okänd häst som jag bara gissade, sen vann jag då på annas häst också, det gjorde även öhman :) men ja förlorade ju då nästan lika mkt som jag vann så det gick nog ganska jämnt upp. nästa helg bär det av till ske-å då, eller ? ;)
nu ska jag nog snart gå och lägga mig, blir nog att slå igång en film att somna till, och imorgon kommer mina föräldrar hem, blir lite jobbigt att ha folk i huset igen, men skönt att slippa va ensammen, och då blir det inte så tyst i huset heller :D
imorgon blir det dock lugnt, ska ringa öhman då jag vaknat så skulle vi kanske hitta på ngt på dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0