panik

idag innan jag gick ut och gick tänkte jag vara duktig och ta in posten, och till min stora förvåning var det ett brev till mig och jag blev super glad och hoppades på att det skulle vara från tandläkaren att han ska dra ut min jävla tand, men.. på kuvertet stod det vägverket, så det stämde inte så jag började fundera på vad dom ville mig en dag som denna :)
gick iaf in och öppnade det och läste lite snabbt det med stor text, där stod det en plats som jag skulle infinna mig på en viss tid på ett speciellt datum, men det klickade verkligen inte, så jag läste lite mer, och då slog det mig att det var ju min uppkörning det handlade om, jag fick lite panik och kände mig inte alls redo för den tiden, det är alldeles för tidigt, men efter några sekunder bestämde jag mig för att ha min körning i veckan och sen se hur det känns för uppkörningen, om jag tror jag klarar den eller ej, så vi får väl se : )
blir snart att fara till linnea, ska nog hyra en film och mysa : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0