onsdag

idag då jag gick upp cyklade jag lite framför tvn bara för att jag inte orkade sitta still, men.. jag blev gode less så jag gav upp efter ett tag :) sen så åt jag lunch, skulle se wall-e men ja somnade efter ett tag :P
sen vid halv 5 tog jag mig en promenad, det var väldigt skönt, sen har jag duschat, ätit middag och nu ser jag idol/top model, sitter och zappar mellan båda :P

snart ska mamma skjutsa in mig till stan, ska sova där eftersom jag har körlektion imorgon och jag orkar inte ta reda på när bussen går. plus att det är mycke skönare att vakna upp där och inte måste stressa och känna att jag måste hinna med den där jävla bussen :P
sen så får jag ju va me doris heeeela dagen, både niklas och linnea jobbar så vi får mysa alldeles själva :D

men men, ska fara nu, hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0