one tree hill

har med jämna mellanrum tittat om det nya avsnittet har kommit ut, men det verkar som om att det aldrig kommer att komma, normalt brukar dom vara ute på internet redan på morgonen men inte idag, bara för att jag verkligen vill se fortsättningen, det var ju så spännande sist. men jag kommer nog att få vänta ett tag till ser det ut som.

idag har jag då inte gjort mkt, jag sov ut för det var välbehövligt, sen har jag bara tagit det lugnt, har sett en film som inte alls var så bra, ganska förutsägbar, men den funkade i brist på annat, och jag orkade inte gå och byta :P hade ju iofs tänkt städa men det gick inte så bra, orkade inte ta tag i det men ja får väl ta tag i det efter jag har ätit middag. det kan ju dock ta ett tag eftersom jag måste först fara och handla då min kyl inte fyller sig själv, och mamma är inte här och fyller den heller, sen måste jag ju även laga middagen, känner mig inte alls sugen men annars har jag ju inge mat till imorgon heller så det är nog bäst att jag handlar :P ska nog göra tacos idag, jag känner suget efter det, och det är lättlagat :)
måste även ringa sanna och höra hur hon har det på sin utflykt, jag hoppas inte hon sover i tältet för då kommer hon vara död imorgon med tanke på hur kallt det är på nätterna nu, och hon är redan tillräckligt förkyld. ska även ringa ida och höra hur det gick på hennes första arbetsdag.

men nu ska jag ta tag i det här och fara och handla, laga middag sen städa : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0