lycklig

det gick skitbra hos tandläkaren, hade inga hål men dock så kommer visdomstanden att ryka inom en snar framtid, fick visserligen ingen ny tid idag då jag for men jag skulle få en kallelse hem för dom skulle skicka en remiss till nån och såå :) så det krävs inte mkt för att jag ska bli lycklig :D
sen så var jag även förbi körskolan och sen även en snabbis på ica och köpte lite mer frukost pålägg och frukt, sen var jag förbi susanne och pratade lite, hade ju även köpt en "present" åt henne i bulgarien så det var ju bäst att hon fick den så den inte blev bortglömd :P for hem vid 3, åt en väldigt tidig middag sen var jag lite chaffis.
har nyss kommit hem, har varit och sett idol och bara tagit det lugnt, sen då ja kom hem renbäddade jag i min säng och nu ska jag bara se klart Jersey girl och sen blir det att se P.S. I Love You, har ju läst boken och den var skit bra, så nu måste jag se om filmen lever upp till dom kraven, det känns inte som det men om den är så bra som alla säger så måste den vara det :)

ooh, kom även på igår att mina garderober är för fulla, köper kläder hela tiden men jag her aldrig bort ngt för jag använder ju allt, så snart måste jag hitta en annan garderob som ja kan övertala mamma att tömma.. men ja tror hon tycker att jag har garderober så det räcker så det kan bli knepigt :P
ska på stan imorgon med sanna och shoppa, så det blir ännu mer kläder ;) sen så har jag körlektion för BE och sen blir det att se Idol och umgås med Sanna och Öhman, blir trevligt :D
hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0