jobb :)

idag kring 12 fick jag ett sms av susanne som frågade om jag ville jobba natt både idag och imorgon för henne eftersom hon blivit sjuk, och självklart tackade jag ja :D jag blev skit glad, har gått arbetslös nu i ca en månad och jag har hoppats på att nån skulle höra av sig och be mig komma in och jobba, och nu hände det äntligen :D hade ändå bara tänkt ta det lugnt ikväll och hänga med bojnarna, och sen kanske festa imorgon, men ja jobbar hellre den här helgen än festar : )
passar även perfekt för det känns som att dom flesta är antingen sjuka eller borta.



inatt kunde jag fan inte sova.. låg vaken till nästan halv 5 och bara tänkte på allt mellan himmel och jord. förstår det inte, var skit trött vid 11, men ja blev väl övertrött istället. synd bara att det inte är nå bra på tv mitt i natten som man kan ligga och titta på i brist på annat.

nu ska jag gå och se på tv och vila litegrann eftersom jag ska vara vaken hela natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0