JAA!!

klarade uppkörningen idag, kändes så jävla bra då han sa att jag hade klarat den och att han inte hade några anmärkningar på hur jag körde förutom att ja ska titta i fel backspegel precis i svängen, jag tittade bara före jag svängde så då jag gick därifrån höll jag nästan på att börja gråta :P
och innan var jag så jävla nervös, tror aldrig jag varit så nervös i hela mitt liv, kändes som att jag satt och skakade innan jag började med allt, och som tur var fick jag ganska lätta muntliga frågor, fick bara om lastsäkring och sånna saker. han sa förövrigt att jag kunde det som rinnande vatten ;) kändes bra, men då jag väl klarat frågorna blev jag nervös för manövertestet, som förövrigt var det jag var minst orolig för innan, och det gick hur bra som helst det med, och efter det var klart och vi skulle ut och köra i trafiken blev jag nervös för det :P oron flyttades bara vidare hela tiden..

sen då gick jag ner till stan och träffade ida och elin och vi gick runt en stund men jag hittade då inget :P sen gick jag upp till niklas och linnea och väntade där tills mamma slutade vid 6, då kom hon och hämtade mig sen så bjöd hon på mat på max, för ingen av oss orkade laga mat, dels för att vi behövde handla före och dels för att vi var allmänt slöa och klockan redan var så mkt. men det var då iaf mkt gott : )

ska fara och träffa anna, öhman och jossan nu, dom var ju skrivit inbjudningskort till helgen och varit och lämnat till mig och mer folk, väldigt sött av dom :P
hejs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0