helgen

Den här helgen har varit riktigt trevlig. I fredags for vi ju då upp till långträsk där det blev fest, jag hade skit kul :P Vi somnade vid halv 4 och vaknade väl halv 10 tror jag det var, om det inte var halv 9, men hur som helst så sov vi väldigt lite.. Men eftersom vi bara var fyra som ville stanna kvar till söndagen så bestämde vi oss för att fara hem, och då vi väl börjat packa säger Tim, Tom och Tommy att dom skulle komma upp, och även Ville skulle ju komma, men eftersom vi redan börjat packa så var det bara att säga att det var ingen ide att dom kom :P

Sen på lördagen fyllde ju då John år, så då passade jag på att fara till sikfors och gratta han. Där bjöds det på tacos och Lisa, Matte och Matte hade planerat lekar och så, det blev riktigt trevligt, och väldigt kul att jag fick tävla mot Sanna som är lite tävlingsinriktad som mig, nästan så vi blev ovänner ;) haha. Sen så bar det av till stan, och pentan, där jag då hittade bland annat Ida, och hon var söt som vanligt : ) Då dom stängde kom Anna och Öhman och hämtade mig, och vi for och umgicks med Dl och Tim, och sen kom jag hem vid 4.

Sov inte så länge idag men låg och såg tv och bara tog det lugnt ganska länge. Sen vid halv 6 kom Susanne förbi för hon skulle klippa mig, eller jag toppade det bara :) Mitt hår var så jävla tunt längst ner, var bara nå tunna hårstrån som överlevt till den längden, och då hon var klar kändes det som att det blev mkt kortare, även fast hon bara klippte bort det tunnaste :P Men det kändes även som att det blev mkt tjockare, men nu skulle vi då börja toppa det ungefär var 6:e vecka så det inte blir sådär tunnt längst ner igen :)

Anna och Öhman kom och hämtade mig då vi var klara och vi for och åt sen for vi och såg film med Dl och Tommy, och nu har jag nyss kommit hem, ska nog gå och läsa lite i min bok och sen sova så jag orkar upp imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0