fest2

festen igår var då minst lika trevlig som i fredags, och även igår så började det med att jag var själv med massa killar, men sen kom iaf th och sen sanna och några till, så då blev jag inte ensammen längre :)
vi var hos plupp till jag vet inte när, sen så for vi till stan och gick in på pentan där ja träffade massa folk som jag inte träffat på länge, typ barndomsvänner och sånt  ;P sen då jag och sanna gick därifrån gick det ju kanske inte lika bra, men det bjöd jag nog på ;) haha
idag var jag gode sliten då jag vaknade, så jag låg kvar i sängen och såg på tv tills lunchen var klar, sen kom niklas och linnea förbi med doris, det var trevligt, var ju 4 dagar sen man såg hon sist så :P
efter det ringde det på min mobil, det var öhman, dom var ute och körde bil och var utanför mitt hus så han, anna och jossan kom in sen for vi ut på en åktur ;P
blir att fara och sola med anna imorgon, men förutom det så har jag ingen aning var jag ska göra, ska försöka hitta på ngt vettigt, och inte sova bort hela dagen :)

så hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0