fest

igår var det inte meningen att jag skulle festa, men blev bjuden på killfest så då kunde jag ju bara inte tacka nej, haha ;P eller så var det bara så att jag var sugen på att festa, :) var faktiskt riktigt trevligt där först, sen blev det utgång, var också trevligt :) är ju inte så ofta man träffar alla dom där killarna så, och alla var så söta mot mig :P
haha, hade även ett riktigt bra samtal med therese mitt i natten, jag blev mkt lugnare, och även gladare :)sen somnade jag vid 5. jag vaknade först upp vid 7, men då var det bara att somna om och försöka vakna vid 9, hade dock stängt av mobilen så det var lite svårt att vakna precis, men ja vaknade ju dock halv 11 så jag var ju inte så sen till shoppingen, blev bara en timme sen, men eftersom att jag inte hade nå ström så fick ju inte sanna tag i mig då hon skulle väcka mig, men det gick bra : ) var dock inte taggad att vara på stan, men det gick då bra iaf, sanna bjöd på en räkmacka och allt, det var riktigt gott, och jag blev nästan mänsklig igen ;D
nu är det väl bara att gå och duscha och dra igång igen, alla ska väl till plupp snart eftersom att vi ska fira han ikväll, och jag vill ju inte ligga efter alla ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0