en bra dag,

Jo faktiskt, idag har det varit en bra dag än så länge, började med att jag vaknade tio över fem för då ringde linneas väckarklocka, och eftersom att jag är lättväckt och hon svårväckt så hade jag ju redan listat ut vem som skulle vakna, och vem som inte skulle, fast efter ett tag började hon ändå röra på sig tillräckligt mkt för att stänga av larmet, sen ringde min tjugo över eftersom jag lovat att väcka hon, så jag vände mig om och sa åt hon att hon måste gå upp men fick bara ett "mm, nästa larm" till svar, innan hon snabbt somnade om. sen gick hon till sist upp, och eftersom att både jag och doris var vakna så tänkte jag att vi borde nog ta en promenad redan då, så då linnea for till jobbet tog vi en promenad. det var väldigt skönt och det kändes som en bra sak att göra, haha :P
sen gick vi då upp och somnade om till 8 då det var dags för hennes frukost, sen var jag även så hurtig så vi tog en promenad då hon ätit klart också. Då vi kom tillbaka la vi oss i soffan och slöade och det slutade ju då såklart med att vi båda somnade en stund, men självklart började ju folk ringa då, så det blev inte en lång stund =/
vi gick iaf upp vid halv elva, och jag duschade och så, sen var det dags för hennes lunch och efter den blev det en tredje promenad vid tolv, men den blev inte så lång eftersom jag hade körlektion klockan ett. men inte var det helt fel att gå ut på tre promenader före ett :P

Jag for i god tid innan körlektionen och det var då himla tur för då jag tog cykeln och började cykla tyckte jag att det gick himla trögt, och då upptäckte jag att hon hade lite luft i både fram och bakdäcken, så den rullade ju inget, så då gick jag med cykeln istället :)
Körlektionen gick himla bra, speciellt manövertestet, blev riktigt nöjd, vet väl inte om han blev lika nöjd men skit samma, haha :P men äh, han sa då inget i slutet, han sa bara att ja borde plugga på säkerhetskontrollen så ja kan den riktigt bra, för den gick inte så bra idag, har inte riktigt orkat lära mig dom nya sakerna man ska kunna, och det jag kunde då jag tog vanliga körkortet har jag glömt för längesen, men ja kan då iaf nästa hela, :D

Då den var klar gick jag och träffade sanna på lyktan, träffade även tina som varit så duktig och klarat körkortet, grattis än en gång :) och eftersom dagen gått så bra ändå tills då, så kunde det ju inte sluta, så jag hade tur nog att linnea var snäll och skjutsade hem mig till öjebyn, jag orkade verkligen inte vänta till 7. så nu ska jag nog gå och duscha eller bada, även fast jag redan duschat idag, känner mig lite frusen =/ sen blir det att se idol, och imorgon då pappa kommit hem blir det att fara och köra med släpet och backa massor, och träna på den där jävla säkerhetskontrollen samtidigt, sen på kvällen får jag se vad det blir, och på lördag då bär det av till ske-å, fy fan va kul vi ska ha !

måste ringa ida nu och höra lite grejer, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0