bloggen

har suttit och försökt klura lite på min bloggdesign, har listat ut hur man ändrar vissa färger och så för längesen, men nu då ja ska försöka förstå vissa saker blir jag helt cp då det inte funkar som jag vill direkt, och tyvärr är jag ju gode envis så ja kommer fortsätta tills jag antingen klarar det eller ger upp allt för alltid :P
har iaf kommit en bit på vägen men nu är jag lite trött så jag ska sluta för ikväll och se om jag känner tagget imorgon, jag tror dock inte de, det känns som att det kan ta ett tag för jag är gode less på att få allt att funka som jag vill just nu, men vi får väl se. en dag snart dyker nog min vilja upp igen :)


ja kommer sakna ida ända tills på söndag då hon kommer hem från oslo. och just nu då jag skrev söndag blev jag väldigt osäker på om det inte var måndag hon kommer hem bara för att vi pratade om jag kunde hämta hon eller inte och jag trodde inte det eftersom jag inte har någon bil mitt på dagen på måndag. men jag har för mig att det var söndag hon har sagit tidigare och då kan jag ju hämta henne, men ja måste nog fråga hon imorgon så jag får veta. jag är nog ingen bra vän iaf ;D


då jag satt på kallax hade jag dock hunnit glömma att oth kom ut idag, vet inte vad som hänt :P men hur som helst påminde sanna mig och hon fick mig att vela köra rally hem, men jag gjorde inte det, jag höll hastigheten :)

och hur sorgligt var det inte idag? åsså jamie, alltid ska han då lyckas. man blir bara mer och mer kär i den ungen varje gång man ser det, så jävla söt! :)
även gossip var ju sorgligt, men inte i närheten av lika sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0