äntligen :)

igår på eftermiddagen ringde jag linnea och bjöd in hon på middag ikväll, men eftersom att vi båda är alldeles ensamna just nu så kom hon och doris hit då dom var klara med allt och övernattade : ) vi tog det lugnt och gjorde inget speciellt, drack lite te och pratade, sen såg vi en film, och den var betydligt bättre än den jag såg igår, men den var för lång för att se då man ska sova, den var 2 timmar och då den väl slutade var vi helt döda ;P
sen vid 4 väcktes jag av en gnällande doris som absolut inte ville somna om, men tillsist, vid halv 6 så gjorde hon det ändå ;P sen var det bara att gå upp igen vid 7 för då var hon vaken, men då tog vi upp hon i sängen så då blev hon lugn och sov tills det var matdags för henne :) sen då dom kom tillbaka råkade hon bita mig, hon brukar bita på kuddarna och täcket och ungefär allt, så då skulle hon ligga och bita i tyget på min t-shirt tänkte hon, men hon fick med lite av min hud också, och det gjorde förbannat ont, men det var ju inte meningen så ;P
sen då ja väl vaknat på riktigt där vid 11 så var jag ju tvungen skynda mig att ladda hem oth, och det var sååå bra, precis vad jag önskade skulle hända, jag fick som jag ville, så nu kan jag sova gott inatt. och nu kom just gossip hem så nu måste jag se hur det går för dom efter deras uppbrott, men förhoppningsvis går det också bra :)
efter det ska jag även ta tag i städningen, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0