trötter

Igår var jag då med Erik igen och vi såg klart filmen vi börjat se, eftersom vi inte han se klart den i måndags.  Sen gjorde vi inte så mkt mer, kom hem vid halv 10. Var inte uppe så länge efter det, gick och la mig i sängen och läste ut min bok.. äntligen, och den var riktigt bra ;)

Imorse vaknade jag då 6 för det ringde, nog för att jag skulle ändå upp typ då men väckarn hade inte ringt så det känndes jobbigt :P Men hur som helst, så gick jag iaf upp då så jag skulle hinna äta frukost och allt sånt och sen 7 begav jag och mamma oss, hon skulle ju och träna och massa så vi var tvungen fara extra tidigt idag.
Jag gick iaf till Linnea då mamma släppt av mig och släppte ut Doris eftersom Linnea sov, sen gick vi och somnade i sängen vi med. Sen på dagen har jag hunnit ganska mkt, tycker iaf jag :P

Gick upp halv 11 igen, for och tittade på ett par skor men det fanns inte i min storlek, sen så gick jag och tog kort till mitt nya körkort. For förbi mamma och hämtade min påse som jag lämnat på hennes jobb, och tog bilen hem. Lagade lunch, fixade kortet och underskriften så jag kunde skicka iväg det idag.
Sen tog jag bilen och postade brevet, hämtade upp Ida och vi begav oss till Komvux där vi skulle vara mellan 1 och 4, men vi fick fara klockan 2 så då begav vi oss till stan och var där och tittade, jag blev även kär i ett par skor men storleken var inte riktigt 100, men jag måste nog fara och köpa dom ändå.. Jag älskade verkligen skorna. Dom var riktigt läckra, kan ju alltid bara ha dom stående om jag inte använder dom ;)

Vi hade massa tid över att fördriva så vi for förbi ÖB och köpte nå plastglas som mamma skulle ha till helgen, sen for vi till Kvantum och jag köpte Textil färgning, iläggssulor och hårfärg. Sen satt vi på mammas jobb till typ kvart i 5, för vi skulle vara på Paus 5 och anmäla oss till hårmodeller, för dom sökte, men dom har då inte ringt mig, och tror inte dom har ringt henne heller såå.. blev inget den här gången, men det var ju typ 30 pers där och dom skulle bara ha 7 så, hade inte förväntat mig så himla mycket heller.

Då vi var klara där så drog jag till luleå med Anna och Jossan, vi körde omkring lite där, åt middag och sen for vi hem igen :P Nu sitter jag hära, ska gå och titta så att tvätten är klar och sen ska jag hälla i färgen på kläderna och starta maskinen igen, sen måste jag ju då tvätta dom imorgon igen så att den överflödiga färgen försvinner. Efter det blir det nog sängen för min del, har varit igång hela dagen och är jävligt trött.


För cirka en timme sen ringde jag till Ellos och beställde 4 par skor, 1 till Anna, 1 till Linnea och 2 till mig för jag kunde inte besluta vilken färg jag ville ha, och dom var så billiga så jag slog på stort :P

Imorgon blir det att fara och sola med Anna då hon slutar skolan, sen ska vi väl bestämma om det blir Gällivare i helgen, för om vi far upp på fredag måste jag ta bussen från Gve till Arvidsjaur klockan 9, och åka buss i 4 timmar bara för att jag ska möta upp Niklas och Linnea där och åka vidare till Sorsele, och Anna måste åka i 5½ timmar, så vi får väl se hur sugna vi är. Känns lite jobbigt att åka upp dit bara för en dag, men det skulle vara jävligt roligt att träffa mina vänner där, och bara komma bort från piteå. Men vi får se imorgon, om vi känner för bussresan eller inte, men jag tror fan vi gör det, ikväll var vi då jävligt taggade men det kan fort ändras.. Men .. vi får se ; )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men åh, fan :(:( haha

2008-10-16 @ 09:39:50
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0