Torsdag

Vaknade kring 12 idag, eller egentligen vaknade jag halv 7 men inte orkade jag väl gå upp då så jag somnade om :P Så jag gick upp 12, såg våra bästa år, och även fast jag hatar det så måste jag ändå se det. Det är en slags hat-kärlek. Sen åt jag frukost, tänkte gå ut och gå men då kom Anna förbi istället, vilket var mycke trevligare :) Nu har jag just bytt låtar på min mp3, så nu ska jag nog gå ut och gå, även fast det hunnit övergå till lite molnigt nu istället för sol. Bara att klä sig lite extra.

Ikväll får jag se vad det blir då, blir kanske att spela poker om vi nu blir några stycken. Annars far jag nog och är med Anna och dom som vanligt, får väl se vad vi hittar på en torsdag som denna, brukar alltid bli nå roligt på torsdagar : )

Nu ska jag slå igång en tvättmaskin med mina jeans, sen ska jag ta mig i kragen och gå ut! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0