tisdags kväll

Har ju då varit på valpkursen med Linnea, där jag höll på att frysa ihjäl även fast jag hade täckbyxor och allt, sen då jag kom hem drack vi en kopp te för att få upp värmen, och Doris hade väldigt mycke energi även fast hon just varit där, så vi följde Erik till grisberget och gick 3,5 km och hon sprang runt, runt hela tiden bara för jag hade hon löst. Sen i bilen la hon sig ner och nästan somnade, och hon ville inte gå ut ur bilen då vi väl kom hem, men efter ett tag kom hon och då vi väl kom in igen fick hon energin tillbaka.. iaf ett tag :P Nu har hon gått och lagt sig i buren och slocknat, så nu ska jag också gå och lägga mig.

Blir stan imorgon med Linnea och sen blir det tandläkaren klockan 3 och röntga min visdomstand som dom ska dra ut, hoppas bara jag får en tid snabbt efter det för att dra ut den, jag är jävligt less på den.. dock så är jag lite rädd för att göra det :P Men nu orkar jag inget mer, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0