Tisdag

Var ju då hos Linnea igår, vi gjorde ansiktsmasker, färgade hennes ögonbryn och sen skulle vi se en film, men jag somnade ganska fort i den och vaknade då det var kanske 15 min kvar. Men Linnea tyckte inte heller den var jätte bra. Efter det såg vi lite tv sen la vi oss vid 12, vi skulle upp 6 och gå ut och gå men ingen orkade men jag fick ligga och lyssna på hennes snooze. Men vi gick upp tjugo i 7 då hon försovit sig så jag var tvungen skjutsa hon, sen gick då jag och Doris och sov igen :)
Vi gick upp vid halv 12, gick och mötte Linnea då hon slutat och sen var vi på stan en snabbis. For hem till öjebyn efter ett tag och skulle städa, men jag orkade inte, men jag laddade hem oth och just då jag började se det kom Linnea hit. Hon hade även med sig ett stort paket till mig med ett sött kort, det var ju då även för Niklas. Det stod "till våran ängel" åsså stod det då att det var för att jag hjälpte till med Doris då det behövdes.
Fick lite grejer till min halloween dräkt, glitterspray, ansiktsmask i tub och sminkborttagningsservetter, jag blev helt överlycklig, och då klickade det även varför hon frågat mig idag vad jag önskade mig i jul klapp :P

Hon for då nyss, och nu ser jag lite tv. Ska nog fara och vara med Anna och dom, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0