stan

Igår då jag vaknade for jag och Anna till stan och shoppade lite, det blev en känning, leggings ett hårspray, ett rouge och 4 nagellack, och alla nagellack var på halva priset det var därför det blev så många :P Sen så tänkte jag ju även göra min mamma glad så jag köpte en mascara åt henne, helt spontant, och hon blev jätte glad för hennes var tydligen nästan slut :P Gjorde även mer goda gärningar igår, hon blev väldigt glad :) Alltid trevligt när jag får sånna ryck ;)

Sen då stan stängde for vi till Anna, sen kom Öhman. Vi såg sjukhuset sen spelade vi skip-bo, faktiskt riktigt kul spel, särskillt då man vinner :) Vann iofs bara en gång men ändå. Sen gick jag och la mig rätt så tidigt.

Gick upp 7 imorse eftersom jag skulle skjutsa mamma så jag kunde ta bilen, och vid 10 hämtade jag Doris så hon skulle slippa sitta i bilen utanför Linneas jobb, men hon fick ändå sitta i bilen mellan 12 och 2 medans jag och ida sprang på stan, köpte ett par vantar, en ögonbrynspenna och även ett torrshampoo, kände som att jag var sugen på att prova ett sånt nu, men det var mest bara för att det var halva priset på det också. Så nu är det bara att vänta på att håret ska bli lite skitigt så man får se om det nu funkar, ett minus var dock att jag tyckte inte att det luktade jätte gott, men det luktade inte så starkt så lukten försvinner nog ganska fort och annars får man dölja med hårspray eller ngt ;)

Sen for vi till komvux, men vi hittade då verkligen inte där inne, och det gick inte att ringa han vi sökte heller för han var borta på nå ärende eller liknande, så vi får nog fara dit imorgon igen. Om det blir som vi tänkt åker vi nog till Spanien i 3 månader, januari, februari och mars, men vi får väl se. Skulle vara en kul upplevelse :)

Just nu vill jag gå och sova, är grymt trött, men det känns lite för tidigt än, ska nog försöka hålla ut iaf en timme till ;P

Imorgon kommer då Ida hit på dagen, hon ska skriva ut ansökan åt mig och hjälpa mig med mitt personliga brev, som jag är sämst på. Sånt borde vara obligatoriskt att man ska få lära sig i skolan, vissa får ju det.. men inte då min klass. Så då är det tur att jag har henne ;)


Har ju även skickat in så jag ska få hem mitt andra körkort nu, men det blev väldigt tjorv med det.. På underskriften står det att man inte får fylla i om det blir svagt man ska istället skicka efter en ny, och självklart slutade pennan funka efter halva mitt efternamn. Men jag skickade in det ändå så jag får se om jag får tillbaka det eller vad som händer, det kanske går bra ändå :)

Nu ska jag gå och vänta på att klockan ska gå så jag får sova nån gång, hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0