Söndag

Ikväll blev det då att vara med Anna, Jossan och Öhman, vi var i bodsjön och bara slappade framför tvn, vi började även se en film på tvn men sen så for jag klockan 10.

Imorgon får jag min lön, vilket känns väldigt trevligt, känns alltid lika bra att få ännu mer pengar :) Blir att åka in med mamma till stan då hon börjar jobba, går nog upp till Linnea och Doris och myser med dom ett tag och sen ska jag till arbetsförmedlingen, ska ju visserligen jobba lite nu men dom kanske ändå säger något vettigt, men jag tvivlar på det.
Kanske även drar med Linnea på stan och ser om jag hittar något att köpa, även fast jag shoppade loss förra veckan. Sen då jag är klar där ska jag nog ta bilen och fara och hitta på ngt med bland annat Anna, och alla andra lediga människor :)

Ska lägga upp bilderna från i helgen nu sen lägga mig i sängen och se om det är något bra på tv. God natt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej du jag kan hämta dig då jag slutar på morgon om du vill det i stället?...

2008-10-26 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0