Soffa

Tänkte bara blogga en snabbis nu medans jag väntar på att mitt ägg ska koka klart. Nu ska jag bara äta lite frukost och sen ska jag och pappa fara och hämta våran nya soffa, som Äntligen har kommit. Det tog ju ett bra tag för den.
Jag är dock jävligt trött, somnade vid 3 igår sen vaknade jag klockan 6, men som tur var somnade jag ju om till 9 då pappa stormade in i rummet och väckte mig :P Jag hade inte tackat nej till att sova lite till, men jag har bara mig själv att skylla på att jag är trött.

Satt och uppdaterade mig i alla serier som jag följer som jag hamnat efter i, har dock ett avsnitt kvar av dh att se men det får bli idag :) Men nu ropar klockan jag ställt. Ha en bra dag, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0