Sliten

I fredags klockan 4 kom Anna och Öhman och hämtade upp mig, och vi begav oss mot Gve. Anna körde dom första 10 milen till Töre, sen korkade hon upp. Öhman körde 2 mil och Anna klagade på han och jag var taggad på att köra och komma fram i min takt så jag inte var så stressad, så då tog jag över och körde dom resterande 18, medans han sprättade sin första öl. Vi hade inte sagt till ngn att vi skulle komma, eller Ida visste det ju så klart, var ju tvungen att berätta den goda nyheten för någon och sen så skulle hon ändå inte berätta. Men i bilen då Anna blivit i fyllan pratade hon med Dl och Tim och dom listade ju som ut att vi var påväg, även fast till och med hennes mamma sa att vi var på väg hem till henne då dom ringde hem dit.
Vi kom fram vid 7 och då var det bara för mig att komma igång också, men med mitt tagg var det inte alls svårt. Vi fick även rummet bredvid Ville och dom så det blev super bra, och på samma våning som dom flesta andra också. Kvällen bestod av att vi drack för det mesta, vi han även med lite spelade i maskinerna.

Det slutade med att jag och Anna gick och la oss 4 för då hade alla gått och lagt sig, eller vi hittade då iaf ingen mer, men dom kan ju ha suttit instängda på deras rum. Kvällen hade några oväntade vändningar, som verkligen överraskade mig, men på ett väldigt positivt sätt. Det var nog till och med höjdpunkten på kvällen. Men nu i efterhand vet man ju inte om man bara ska låtsas som ingenting..

Fick sova mellan Annas och Tommys fötter ihop krupen för jag inte rymdes i våran säng för tre andra fyllon hade tagit upp hela dubbelsängen, men jag måste nog ändå beskriva kvällen som helt oförglömlig. Synd bara att ingen hade kameran med sig, men det var också ganska bra ;) (Ida hade med sig sin men ja tror inte jag blev fångad på kort för jag träffade inte henne så mkt under kvällen)


På lördags morgonen klockan 8 ringde pappa och väckte mig för att fråga om jag var vaken, det var jag ju då inte eftersom mitt larm inte ens ringt då, men han ville väl vara säker att jag han med bussen som gick kvart över 9. Gick dit så jag var där ungefär 10 över och som tur var så var busstationen precis utanför hotellet så jag behövde inte gå långt. Då ringde jag mamma och sa att jag hade missat den bara för att jävlas lite, det var kul tills hon fattade att jag skojade. Bussen tog 5 timmar och jag sov nog 4 av dom, då ringde pappa och väckte mig igen för att fråga om jag var framme snart, och då var det ändå en timme kvar, men då höll jag mig vaken resten av tiden.

Kom fram halv 3, då fick jag bara vänta på Niklas och Linnea en snabbis eftersom dom hade min väska i bilen, sen var det bara att göra sig klar och börja dricka igen. Klockan 4 började födelsedagsfirandet för mormor, Först åt vi, sen åt vi mer, och till sist åt vi då lite till :P haha, kändes som att vi inte gjorde annat än att äta. Vi gick hem till Nina och Jimmy på efterfest vid halv 11 och vi höll väl ändå igång till 12. 
Halv 1 låg vi i sängarna och då hade vi hunnit med förfest, fest, efterfest och nattmackor. Var inte den senaste kvällen jag varit med om men jag var rätt så trött ändå så det var bara skönt. Sen så var ju även alla körklara imorse klockan 11 då vi skulle fara så dom skulle hinna på husvisningen, och det var ju en bra sak :P

Idag då jag kom hem vid 5 han jag bara duscha sen kom Öhman och Anna hit, vi for och hyrde en film sen for vi till Dl och nu har jag nyss kommit hem. Är väldigt skönt att äntligen vara hemma och bara andas ut, och ska bli skönt att få sova i min säng inatt, och jag tror nog den ropar på mig nu så god natt alla, hoppas ni haft en lika bra helg som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0