Shopping

Idag gick jag upp vid 12 sen så for jag och pappa och shoppade. Jag älskar att vara och shoppa med han för innan vi far vet vi vad vi ska ha, vi far på affärn, hittar, köper och far. Det är inte så att vi funderar och diskuterar så mycket. :P Vi var ju då och köpte täckisar åt mig, och jag var ju självklart då tvungen prova dom så ja kunde ha dom men det var ingen fundering då jag väl hittat dom, då var det bara att gå till kassan och sen fara direkt. Det är väldigt skönt att göra så, och om jag är med mamma kan hon ju stå och fundera och vela att jag ska riktigt känna efter och massa grejer. Visserligen kan ju det vara bra men det är som ändå jobbigt.
Han även springa och köpa en biljett till fredag medans pappa var på sys, sen var vi på Clas Ohlson en snabbis och köpte lampor, och sen for vi förbi Ica, sen hem, och alla affärer gick väldigt fort. Skönt.

Idag medans jag sov fick jag ett sms att mina skor hade kommit till Konsum så vi var även förbi och hämtade ut dom. Jag hade ju beställt två par, Anna ett och Linnea ett. Dom var supersköna och precis vad jag ville ha!
Skulle dock försöka fixa lite grejs till fredag nu men det går inte så bra så jag hoppas Linnea kommer snart, för jag kan behöva lite assistans, men jag får ringa och höra vilken tid dom ska komma hit. :)

Sen blir då ju då att vila ett tag, vet inte när jag ska hinna det, men jag måste klämma in det så jag orkar vara vaken hela natten, sov ju faktiskt bara 4 timmar efter jobbet och det är inte likt mig.

Aja, har då iaf inte tid att sitta här något mer, hejdå.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0