Shopping, Körkort, Tandläkarn.

Det har hänt mycket nu. Vaknade halv 7 av att Doris hade vaknade och satt och gnällde och tyckte lite synd om sig själv, men jag orakade ändå inte gå upp, så hon fick vänta tills Linnea kom vid 8. Sen då Linnea kom och la sig så gick jag upp och gjorde mig klar sen väckte jag hon 10 och vi begav oss till stan och jag har shoppat som aldrig förr, har köpt hur mkt som helst så då ja kommer hem måste jag gå igenom allt och prova allt igen så det inte var nå impuls, men det tror jag inte med tanke på att vi var på affärerna hur länge som helst. Mest pengar gick det nog dock på hm, jag köpte allt jag såg bara för det var 10% där och jag hade extra rabatt sak också :)

Vid halv 2 gick vi upp till Linnea igen och bara låg och slöade på soffan till 10 i 3, sen så for jag och hämtade ut mitt nya körkot, och jag blev så glad för jag fick behålla mitt gamla, och förut tog dom det, stod det iaf men hon gjorde bara hål i det och gav tillbaka till det. Ingen blev gladare än jag :) Dock så  tycker jag den nya  designen på körkortet var fulare. Men skit samma, så länge jag har det :)

Sen bar det av till tandläkaren för röntgen, fick stå i en maskin som snurrade runt mitt huvud och sen plågade hon mig ju självklart också och tryckte in dom där bitarna längst bak i min mun så jag höll på att spy ett x antal gånger. Men hon hade några knep åt mig så det gick bra ändå :)


Ikväll blir det att umgås med Anna, men nu ska jag gå och titta vad Linnea håller på med i köket, hon lever om ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0