Onsdag

Efter vi kommit hem med soffan så gick jag och vilade en timme, sen klockan 1 var jag då på Komvux till klockan 4, sen kom pappa och hämtade mig och vi gjorde lite ärenden sen for vi hem igen. Har nyss ätit middag och nu ska jag gå och vila igen för jag ska jobba natt inatt och imorgon med Susanne om jag fattade det rätt.
Sen får jag väl se fredag och lördag, om det blir jobb då också på havsbadet.. är inte så taggad på att jobba fredag, men dock så är jag sugen på lördag, men jag får se vad dom säger sen då jag pratar med dom. För jag har inte ens fått veta om jag ska jobba, vet egentligen ingenting förutom att det kan bli en plats för mig :P

Jag och Anna skulle ju ha skit kul på fredagen, och jag som bestämt hur jag ska klä ut mig och allt, men men.. orkar inte tänka på det nu då jag inte vet något om det, vi får se i framtiden.


Jag är dock väldigt nyfiken på en sak, och jag hatar att gå och bara vänta på att den personen ska ringa och berätta för mig, och det finns inte så mycket annat att göra än att vänta så då jag börjar fundera på vad det kan vara blir jag typ galen och måste tänka på något annat. Lyckligtvis går det väldigt bra att tänka på annat. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0