onsdag

Idag kom då Ida hit vid 1 och vi började då med att titta lite på vad hon hade skrivit och sen skulle vi även börja med mitt men det gick inte så bra. Jag började med att titta lite på internet för att få lite mallar och så, men jag hittade ingen som jag orkade spara för att använda mig av. Sen så skulle jag ju då och sola med Anna halv 3 så jag och Ida han inte skriva nå innan hennes hämtning kom.

Då jag kom hem gjorde jag inte så mkt, väntade på att mamma skulle komma hem, så åt vi middag och sen bestämde jag mig för att ta tag i mitt personliga brev, och jag kände mig verkligen inte sugen, men eftersom att Ida ville att jag skulle göra det så tog jag tag i det ändå, och det gick ändå rätt så bra.
Jag började skriva lite, mest som en kladd, och eftersom att Ida var hemma hos sig så mejlade jag över den till henne, fick lite feedback sen skickade hon tillbaka den med lite som hon kladdat ner. Sen fixade jag det, och skickade tillbaka den till henne och hon var nöjd, och det var även jag så då skickade jag in det, och som tur var hade jag ju redan mitt CV klart så det behövde jag inte skriva, nog för att det är det lättare av dom :P
Även min mamma tyckte att mitt PB var bra skrivet, nog för att det var mest Idas förtjänst att det blev så bra.

Efter jag äntligen fått det klart så for jag förbi och var med Anna och Öhman ett tag, spelade lite skip-bo, och jag kom hem för ett tag sen.

Fick nyss sms av Susanne, dom är alltid lika söta, och man blir alltid lika glad av att läsa dom :P


Ska gå och lägga mig och läsa min bok nu, är inte så mkt kvar av den nu.. äntligen. Den är dock jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0